SprintSolutions

KONCEPCIJOS KŪRIMAS

Koncepcijos kurimas Multifunkciniam Prekybos ir Verslo centrui. Vystytojo ir generalinio architekto konsultavimas. Funkciju ir nuomos koncepcija. Projekto biudzeto rengimas.

Nepakankamas gamybos našumas

Sektorius: Gamyba 160 darbuotoju 20 mln. apyvarta

Gamybos įmonė X* perdirbanti atliekas, gaminanti tiek žaliavas, tiek galutinius produktus verslui  nepasiekia norimų verslo efektyvumo ir gamybos našumo rodiklių.

 

Atlikus įmonės analizę nustatyta:

 

  • Nėra aiškųs tiek verslo tiek technologiniai procesai
  • Trūksta komunikacijos tarp atskirų padalinių
  • Trūksta objektyvios informacijos technologiniams sprendimams pagrysti ir gamybos apskaitai
  • Žemas skaitmenizacijos lygis

Įgyvendinta:

  • Atlikta esamų gamybų vadybinių ir technologinių procesų analize;
  • Sudarytas pilnas procesų žemėlapis vertinant tiek atskiras gamybas tiek bendrąjį valdymą;
  • Atlikus vertinimus rizikų ir efektyvumo vertinimą sudarytas pokyčių planas;
  • Atliktas esamų procesų tobulinimas ir naujų procesų įvedimas;
  • Sukurta ir įdiegta elektroninių veiklos stebėjimo sistema;
  • Nustatyti KPI, tiek gamybos procesams, tiek darbuotojams;
  • Atsižvelgiant į pokyčius atlikta personalo paieška, atranka, naujos komandos formavimas ir apmokymai.
Besitraukianti pardavimų apyvarta

Sektorius: Gamyba Prekyba Paslaugos 20 darbuotojų 0.7 mln. apyvarta

Gamybos įmonė X* gaminanti, importuojanti bei montojanti produktus verslui turėjo kelis nesėkmingus metus, kurių metu traukėsi pardavimų apyvarta.

Atlikus įmonės analizę nustatyta:

  • Pardavėjai susikoncentravę į individualius pardavimus, ko pasekoje visiškai nėra komandinio darbo ir nukenčia klientas.
  • Nėra aiškios motyvacinės sistemos
  • Nėra atgalinio ryšio su klientu po pardavimo ar paslaugos suteikimo, o problemos būdavo tiesiog ignorojamos.
  • Apyvartinių lėšų trūkumas, visiškai nedirbama su skolininkais,
  • Vienas iš produktų nuostolingas ir nekonkurencingas rinkoje

Įgyvendinta:

 

  • Padaryta esamų ir naujų potencialių klientų duomenų bazė
  • Įdiegtas CRM su neatliktų darbų priminimu į telefoną
  • Sukurta ir įdiegta aiški motyvacinė sistema, kuri skatino netik individualų, bet ir komandinį darbą
  • Pakeistas vienas vadybininkas
  • Atsisakyta nuostolingų produktų ir susikoncentruota į pelningiausius
  • Vadybininkams padalinti esantys ir priskirti nauji klientai kuriuos jie turi pritraukti
  • Įvesti pardavimų planai, šaltų skambučių planai, esamų klientų lankymo planai (mėnesiniai ir savaitiniai)
  • Atlikus konkurentų analizę, bei išsiaiškinus jų trūkumus buvo nusitaikyta į jų klientus.
  • Gaunant atgalinį ryšį iš klientų po pardavimo ir paslaugos pagerinta jų kokybė.
  • Suorganizuoti pardavimų įgūdžių ugdymo mokymai.
  • Padarytas skolininkų sarašas ir kas savaitinis priminimas, piktybiniai skolininkai atiduoti išieškotojams.
  • Išanalizavus gamybos pajegumus bei galimybes pradėta įmonės pletra į kitus sektorius bei rinkas.
Nepakankamas įmonės augimas

B to B paslaugos 600 darbuotoju 7 mln. apyvarta

Paslaugų įmonė X* teikianti paslaugas B to B segmente, po eilės metų stiprus augimas sustojo.

Atlikus įmonės analizę nustatyta:

  • Išaugus apyvartai ir darbuotojų skaičiui, nebuvo pakeisti vidiniai procesai, kurie reikalingi tokio dydžio imonei.
  • Nera aiskios atsakomybiu ribos, tiek skyriuose, tiek pas individualius darbuotojus.
  • Neveikianti CRM sistema

Įgyvendinta:

  • Sudarytas ir vykdomas pokyčių planas vertinant skyrių esamą veiklą ir norimus pasiekti rezultatus;
  • Skyrių funkcijų išgryninimas ir atskyrimas;
  • Vidinių procesų patobulinimas ir skaitmenizavimas sukuriant tvarkingą informacijos ir užduočių sklaidą tarp skyrių;
  • Sutvarkyta CRM sistema
  • KPI, tiek individualių, tiek skyrių nustatymas ir nuolatinis stebėjimas;
  • Įvertinus esamus trūkumus, rizikas bei plėtros strategiją skaitmenizavimo projektų inicijavimas ir valdymas;
  • Vadovų komandos formavimas ir apmokymai.